گزارش تصویری نخستین همایش دبیران شهرستانی شورای ائتلاف اصفهان

نخستین نشست شورای دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان برای ساماندهی تشکیلاتی اعضا در شهرستان های این استان برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - نخستین همایش یک روزه شورای دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان با حضور آقای نصر اصفهانی نماینده شورای ائتلاف کشور و معین استان اصفهان در روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه برگزار شد.

نخستین نشست شورای دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان برای ساماندهی تشکیلاتی اعضا در شهرستان های این استان برنامه ریزی شد.

تاکید بر حضور بانوان و نیروهای جوان انقلابی در ساختار تشکیلاتی این شورا در شهرستانها از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود. همچنین در این نشست بر ایجاد همدلی و حفظ وحدت در بین نیروهای ارزشی با هدف هم افزایی نیروهای سیاسی و جلوگیری از تقسیم توان سیاسی در انتخاب پیش رو تاکید شد.

در این نشست علی نصر اصفهانی نماینده شورای ائتلاف کشور و معین اصفهان به پرسش های دبیران شهرستانی در مورد آغاز فعالیت و چگونگی ساماندهی ساختار تشکیلاتی در استان اصفهان پاسخ داد.

کد خبر 1574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    باسلام . انقلابیون شده اند بهانه برای اینکه شما در صحنه حضور پیدا کنید . آقایانی که با نزدیک شدن انتخابات با نام انقلابیون این جلسات یا بهتر بگویم دورهمی را تشکیل داده اید، درطی این مدت در صحنه های اجرایی کدام حمایتی را ازمدیران انقلابی که از ساواک کتک خوردند ، در تظاهرات و بهمن خونین ۵۷ ،جنگ تحمیلی و خدمات رسانی به جامعه حضور داشتند ، انجام دادید . اکنون متاسفانه صحنه کشور به نام انقلابیون و ایثارگران به توده آیی از سکولارها دینی واگزذار شده و شما در این مدت در جهت حمایت از انقلابیون کسانی که عمر خود را در راه حفاظت از امنیت و خدمت به این نظام فدا کردند هیچ اقدامی نکردید. شما در درگاه خداوند متعال باید پاسخ دهید چرا که با نام انقلاب با سکولارهای که اکنون متاسفانه تحت عنوان مدیران انقلابی سکان را بدست گرفته اند وهیچ تجربه وهنری ندارند همراه شدید. واقعا متاسفم که برادرعزیزانم ،برادرانعزیزانشان را فراموش کردند و اکنون موقع انتخابات پیداشون شده. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا